Op werkdagen voor 22:00 besteld; direct verstuurd. Geen verzendkosten vanaf €40,- Maatregels Coronavirus myHair!

Selecteer land:
NL

0 artikelen - € 0,00

Recent toegevoegd

je heb niets in je winkelwagen.

Update: Coronavirus myHair

Coronavirus bij myHair

Beste klanten,

myHair heeft conform de bekendgemaakte richtlijnen van het kabinet en het RIVM besloten om jullie als klanten op de hoogte te stellen van de noodzakelijke maatregelen die wij als webshop maar ook als salon zullen gaan hanteren. Het betreft de volgende maatregelen:

Vanaf woensdag 18 maart zullen wij telefonisch minder goed bereikbaar zijn i.v.m. met thuiswerken. Daarom adviseren wij u om vragen die u heeft over uw bestelling of producten te mailen naar klantenservice@myhair.com.

Door de huidige maatregelen rondom COVID-19 en de enorm toegenomen hoeveelheid bestellingen kan jouw bestelling vertraging oplopen. We doen er alles aan om je bestelling zo spoedig mogelijk te bezorgen. Indien jouw order vertraging oploopt zullen we je in een aparte mail hierover informeren. 

Ons magazijn is vooralsnog geopend en zal ervoor zorgen dat uw bestellingen ingepakt worden en overhandigd worden aan PostNL en DPD. Echter kan het zo zijn dat er vertraging in hun werkzaamheden optreedt en dat uw bestelling dus iets later bezorgt wordt dan dat u van ons bent gewend.

Daarnaast zijn wij ook afhankelijk van de bezorgmogelijkheden van PostNL en DPD, die momenteel aangeven vertraging te hebben met het leveren van pakketjes.

PostNL en DPD zullen tevens de pakketjes contactloos bezorgen. De pakketjes worden bij de deur achtergelaten, om direct contact tussen klant en bezorger te vermijden. Dat betekend dat vanaf vandaag (16 maart jl.) de bezorger (van PostNL) tekent na toestemming van de ontvanger voor ontvangst. We vragen de ontvanger om de laatste 3 tekens van het legitimatiebewijs en noteren deze in het handtekeningveld.

Ook is het mogelijk dat onze voorraad schaars wordt of zelfs opraakt. Dit komt doordat sommige leveranciers hun magazijn in Duitsland hebben gevestigd. Vooralsnog kunnen zij gewoon leveren aan Nederland, maar het is nog onzeker hoe lang dit stand blijft houden. Mocht uw bestelling hier onverhoopt vertraging door oplopen, dan nemen wij uiteraard contact op.

Helaas hebben de laatste ontwikkelingen ons doen besluiten onze salon in Hilversum niet te openen t/m 28 april. Wij kunnen de gezondheid van de klanten en onze medewerkers niet meer garanderen. Indien u op zoek bent naar uw favoriete product of graag kleuradvies ontvangt, staan onze experts nog steeds voor je klaar via hilversum@myhair.com of telefonisch 035-2400149. Graag zien we u na deze tijden weer terug bij ons op de salon. 

Wij hopen u hiermee voldoende op de hoogte te hebben gesteld over de situatie. Zodra er iets veranderd zal dit op deze pagina aangegeven worden.

Wij willen u bedanken voor uw begrip van deze situatie en wij van myHair hopen dat wij u zo snel mogelijk weer op de normale wijze te woord kunnen staan en de service kunnen verlenen die u van ons gewend bent.