Voor 22:00 besteld; direct verstuurd*. Geen verzendkosten vanaf €40,- *Levertijden feestdagen! Coronavirus myHair!

Selecteer land:
NL

0 artikelen - € 0,00

Recent toegevoegd

je heb niets in je winkelwagen.

Update: Coronavirus myHair

Coronavirus bij myHair

myHair rondom de feestdagen!

myHair tijdens feestdagen:

  • Donderdag 24 december 2020 - bereikbaar tot 13:00
  • Vrijdag 25 december 2020 - gesloten
  • Donderdag 31 december 2020 - bereikbaar tot 13:00
  • Vrijdag 1 januari 2021 - gesloten

PostNL & DPD tijdens feestdagen:

LET OP: Wij attenderen u erop door jaren van ervaring dat onderstaande data kan afwijken. Wij van myHair willen u er daarom opwijzen dat mocht u een bestelling willen plaatsen en deze voor 1e/2e kerstdag binnen hebben, deze rond 14/15 december te plaatsen om er zo zeker van te zijn de producten op tijd te ontvangen!

Besteld

Bezorging

Donderdag 24 december 2020

Tot 14.00 uur

29-12-2020/30-12-2020

Vrijdag 25 december 2020 (1e Kerstdag)

29-12-2020/30-12-2020

Zaterdag 26 december 2020 (2e Kerstdag)

30-12-2020/31-12-2020 (tot 18:00 uur)

Donderdag 31 december 2020 (oudjaarsdag)

Tot 14.00 uur

02-01-2021/06-01-2021

Vrijdag 1 januari 2021 (Nieuwjaarsdag)

06-01-2021/07-01-2021

Zaterdag 2 januari 2021

07-01-2021/08-01-2021

Beste klanten,

myHair heeft conform de bekendgemaakte richtlijnen van het kabinet en het RIVM besloten om jullie als klanten op de hoogte te stellen van de noodzakelijke maatregelen die wij als webshop maar ook als salon zullen gaan hanteren. Het betreft de volgende maatregelen:

Wij zijn telefonisch minder goed bereikbaar i.v.m. met thuiswerken. Daarom adviseren wij u om vragen die u heeft over uw bestelling of producten te mailen naar klantenservice@myhair.com.

Door de huidige maatregelen rondom COVID-19 en de enorm toegenomen hoeveelheid bestellingen kan jouw bestelling vertraging oplopen. We doen er alles aan om je bestelling zo spoedig mogelijk te bezorgen. Indien jouw order vertraging oploopt zullen we je in een aparte mail hierover informeren. 

Ons magazijn is vooralsnog geopend en zal ervoor zorgen dat uw bestellingen ingepakt worden en overhandigd worden aan PostNL en DPD. Door de naleving van extra maatregelen is de doorlooptijd van de orderverwerking echter langer, wat leidt tot een verlaagde werkcapaciteit. Mede hierdoor kan het dus zijn dat uw bestelling iets later bezorgt wordt dan dat u van ons bent gewend.  

Daarnaast zijn wij ook afhankelijk van de bezorgmogelijkheden van PostNL en DPD, die momenteel aangeven vertraging te hebben met het leveren van pakketjes vanwege de coronamaatregelen en extra bestellingen.

PostNL en DPD zullen tevens de pakketjes contactloos bezorgen. De pakketjes worden bij de deur achtergelaten, om direct contact tussen klant en bezorger te vermijden. Dat betekend dat de bezorger (van PostNL) tekent na toestemming van de ontvanger voor ontvangst. Zij vragen de ontvanger om de laatste 3 tekens van het legitimatiebewijs en noteren deze in het handtekeningveld.

Onze myHair.salon is geopend. Via myhairsalon.nl kan u een afspraak online boeken. Wij werken uiteraard met een aangepast beleid en nemen de nodige voorzorgsmaatregelen. Zo werken wij alleen op afspraak. De indeling van de salon is veranderd om ervoor te zorgen dat er zo min mogelijk contact is met andere klanten. Kom zonder gezelschap naar uw afspraak en desinfecteer uw handen bij binnenkomst. Ook zullen er protocolvragen gesteld worden. Er zijn voldoende preventie middelen aanwezig voor mensen die zich daar fijn bij voelen, zoals mondkapjes en handschoenen. 

Wij hopen u hiermee voldoende op de hoogte te hebben gesteld over de situatie. Zodra er iets veranderd zal dit op deze pagina aangegeven worden.

Wij willen u bedanken voor uw begrip van deze situatie en wij van myHair hopen dat wij u zo snel mogelijk weer op de normale wijze te woord kunnen staan en de service kunnen verlenen die u van ons gewend bent.